torsdag 29 oktober 2009

så fina värmande ord...

Häromdagen fick jag ett så otroligt fint mail som gjorde mig så arm och glad.
nu har jag fått klartecken om att publicera det här på bloggen då jag vill dela min glädje med alla mina läsare!
tack så jättemycket för mailet ulrika, jag blev så himla glad!

"Hej
Måste bara säga att jag är grymt imponerad av allt fint i både sy/virk bloggen och i tårtbliggen.
Förstår inte hur du hinner med allt, 2 barn, sy, virka, göra gudomligt fina (och säkert goda) tårtor, regelbundet uppdatera 2 bloggar ( om du nu inte har några fler jag inte hittat).

Tack för all inspiration som jag får av att läsa dina bloggar, hoppas jag någonsin kan få tid och ork att göra allt jag blir inspirerad till.

Tack för att du förgyller min vardag.

Med vänliga hälsningar Ulrika"

1 kommentar: