torsdag 8 oktober 2009

nya tyger!!!


åh, hämatde precis ut paket från jnydesign och jag är som ett barn på julafton!
"tvingade" dottern att sitta med mig när jag öppnade paketet och hon sa att hon tycker jag är knasig, förstår inte varför:-D
orangea och gröna molnen har jag en beställning att göra med och dom andra beställde jag "när jag ändå höll på"
djungeltyget har jag sneglat på men varit osäker på om det är nåt för mig, hade tänkt kolla in det på mässan, men underbara jenny skcikade med lite som kompensation för lång lev tid(vilket inte jag tycker dårå)
så jag är otroligt glad och tacksam tack jenny!!!
blev jättekär i tyget och även min dotter som snabbt paxade det!
får se vad det blir av det:-)

1 kommentar:

  1. Bra kommentar tyckte jag: "Knasig!". Det är precis så jag känner mig när jag fyndat en massa tyger. Dyra eller billiga! Man blir verkligen som ett barn :-)

    SvaraRadera