tisdag 24 januari 2012

utmaning!


jag är med i en utmaning, att från och med nu fram till den 29:e feb inte köpa nåt tyg utan bara använda det jag har i en hög i syrummet ;)
hade precis samma tankar igår men kom aldrig till skott att skriva om det, och idag hade kaja och lilla krax lagt ut en sån utmaning i sin blogg med ett helt fantastiskt pris oxå!
då går det ju inte att låta bli.
och eftersom jag har både massa tyg och garn, som oxå är med i utmaningen så får jag jobba på lite extra..har ju faktiskt en massa saker jag bör/vill göra så detta är verkligen en morot!

har du samma som jag,en hööög med tyger el en stoooor låda med garn,en massa projekt i huvudet men aldrig kommer riktigt igång..? var med du oxå då!!! kika in hos kaja och lilla krax så finns all info där=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar