tisdag 18 oktober 2011

min "skräckprojekt"

jag har nu sytt i närmare 4 år...och har fortfarande inte vågat mig på att sy dragkedja el luva( jo, luva har jag sytt med...ett hmmm varierande resultat haha) men så kände jag att, vågar jag inte )
sagt och gjort, jag tänkte sy mig en jacka med huva till sonen min ( ja varför mesa när man en äntligen vågar =P)
började med att rita mönster, dage enfter vågade jag mig på¨att klippa i tygerna.. och svamptyget har jag haft lääänge utan att våga klippa i det så lite pirrigt var det.
sen var det bara att köra och jag kan säga att jag inte har blivit så nöjd över ett plagg nånsin som jag blev över denna jacka!
varför skulle jag vara så rädd för det?=)
passningen uppe vid luvan är perfekt passningen nere vid mudden perfekt ja allt blev perfekt helt enkelt!
älskart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar