onsdag 23 juni 2010

helt fel årstid....


ja jag vet, det är inte aaaalls tid för fleecefodrade tossar, men jag såg krimskrams söta små tossar och blev så sugen på att sy ett par sånna.
och jag blev himla nöjd med dessa oxå, idag är en bra sydag.. kanske alltid ska sy när man är så här kanonförkyld,verkar ge sytur;-)
jag håller på att ladda inför bessemessklädpartyn så dessa får åka med dit om ingen annan paxar dom innan, jag ahr ju tyvärr inte tossbarn hemma;-)
dessa är i strl 3-6 mån och kostar 120:-

8 kommentarer:

  1. Jättesöta och praktiska tossor! Tyvärr har inte jag heller "toss-barn"...

    SvaraRadera
  2. du säljer dem för 70 kr o krimskrams sina för 225?

    jättefina va de iaf

    SvaraRadera
  3. oj ja jag har hört att jag är billig, kanske borde höja priserna?

    SvaraRadera
  4. syr du ett par från 6 månader och uppåt köper jag dom =)

    SvaraRadera
  5. tisa det gör jag absolut:-) maila mig så kan jag lättare få tag i dig när dom är klara.

    SvaraRadera
  6. jessica.havela@bredband.net29 oktober 2011 kl. 02:53

    hur får man mail kontakt med dig?? syr du fortfarande? /jessica

    SvaraRadera
  7. Skulle man kunna få mönstret till dessa?

    SvaraRadera