söndag 11 april 2010

Loppisen..utvärdering..och beställningsstopp...

i går stod jag på loppis här i min hemort för första gången och jag fick verkligen mersmak!
det var superkul och det gick jättebra för mig.
alla virkade saker blev sålda i ett nafs och även aj aj hjärtan var himlans populära.
en del mössor samt scarfs blev oxå sålda.
och faktiskt 2 st bodyförlängare, vilket jag trode inte så många visste fanns men hon som köpte dom visste precis:-)

nu har jag även en del beställningar efter det och även en del sen innan så nu måste jag sätta stopp igen :-)
det är så himla kul att ni alla uppskattar det jag gör och det är så kul att få så många beställningar.
Men samtidigt vill jag inte känna mig stressad och orolig över att ni inte får era saker inom rimlig tid, detta är ju trots allt min hobby.
så för tillfället är det stopp med beställningar och jag säger självklart till igen när jag öppnar igen :-)

1 kommentar: